Post by thornsojeepiner on Feb 10, 2022 4:26:17 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Super Mechs ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Super Mechs IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mange mønter hack ▞▞▞
▞▞▞ Super Mechs 2022 version ▞▞▞
Bare et vidunderligt spil. Du kan PTW, men bare at nyde spillet vil bringe kraft og ære alligevel.
Jeg nød det i et stykke tid, men så gik det op for mig, at jeg ikke kunne kalde mig selv mere end 2 gange, det koster 100 TOKENS BARE AT OMKØBE DIG EN TREDJE GANG! også, DIT modstander-plukningssystem vælger altid ALT FOR OP-spillere, alt jeg kan gøre er at afinstallere dette spil og ikke spille det i 5 år
Dette spil er så sjovt, men ikke hele tiden, fordi jeg ikke kan spille uden data 😪
Betal for at vinde. Før spillet blev omarbejdet, plejede jeg at være en topspiller i en topklan. Efter at spillet blev omarbejdet, faldt jeg fra rang 1 fuld stjerner til rang 10. Alle mine fremskridt var teknisk spildt. Det er næsten umuligt at komme videre i spillet, medmindre du bruger penge. Det er derfor, jeg forlod spillet.
Jeg hader det, jeg gennemførte 1v1 sidste boss sindssyg tilstand, jeg døde knap (7Hp tilbage) Så står der pludselig, at jeg tabte og ikke får nogen præmie. Pliss fix denne fejl, jeg bruger mere end 300 perle bare for at slå den, men jeg taber
Dette spil er en smule godt, jeg ville give dette 3 stjerner, men PvP-arena-matchmaking ødelægger bare det sjove, flere gange er jeg blevet stillet op mod OP-mekanikere, som er meget bedre end mig og er ligesom 2 rækker foran mig, og på grund af de tidspunkter, der forhindrer mig i at komme ind i højere rækker, bedes du rette matchmaking ASAP, også folk betaler så for at vinde, i PvP har nogle noob episk gear, og jeg er level 46, som faktisk tjente sit gear, jeg ville ønske, at du stadig kunne køb kister, jeg savner OG super mechs, så meget bedre.
Super Mechs የእንቅስቃሴ mtnu
For det første er jeg ved at tabe, fordi jeg ikke har penge, ikke guldet, men det UNYTTELIGE TOKEN!!! Nogle andre anmeldelser, som de kan lide gammel version, du laver tokens til nonsens formål! Det er okay kun at bruge guld, ikke token, token er MEGET SVÆRT AT FINDE! For du synes det er sjovt, NEJ, det har det ikke sjovt! Så havde jeg forventet kasser, men nej, nogle gange er der ingen kasser med dele! Hvad med dem, der er fattige i spil som dette! SKAL DE BRUGE TOKEN?! Nej, TOKEN ER ET AFFALD! Jeg vil nægte 1. anmeldelse! SPILD AF TID!!!!
Jeg er lige begyndt at spille dette spil for en uge siden, og det er meget sjovt. Den eneste ulempe ved hele spillet er godt, alt om det. Priserne er super dyre, kampagnen er ikke engang så lang, der burde bestemt være flere, selvom min ven sagde, at dette spil var ude i 2012. Der er sandsynligvis kun begrænsede varer under begivenheder. Og når du slår en boss, er det næsten umuligt at få en Legendary. Alt er UBALANCERET. Jeg ved ikke, hvilken retning de gik i.
Det er MÅDE for svært at samle genstande i modsætning til da du kunne få sølvblandingskasserne til små priser. Nu skal du bruge mindst 75 poletter for at få en semi anstændig vare. Ikke som det plejede at være og betale for at vinde
det er et godt spil med stort potentiale. desværre er det potentiale blokeret af, hvis ikke, en kæmpe pay-to-win mur. Jeg kunne bruge måneder på at slibe, men at slibe i det her er irriterende. der er gambling loot-kasser og token-kasser, og held og lykke med at få meta-brikker. TL;DR, det er vanvittigt grindet.
Jeg elsker dette spil! Det er så sjovt, og strategien og spillet er fantastisk. Grunden til, at jeg ikke gav 5 stjerner, er på grund af det seneste problem, der førte til, at min konto ikke reagerede, hvilket resulterede i, at jeg ikke kunne logge ind. Hvis dette fortsætter, vil jeg slette appen, da jeg havde mange fremskridt på min konto. Jeg har også prøvet at logge ind på en anden enhed, men det virker ikke. Hjælp mig, hvis du ved, hvad mit problem er!
Spillet er meget sjovt og velafbalanceret i form af loot. Min eneste klage er, at spillet ser ud til at betale sig for at vinde i arenaen. Jeg ville gerne have, hvis jeg kunne bytte varer til andre mennesker, fordi jeg har mytiske ting, som jeg ikke vil have mere, men de er gode.
Super Mechs ஆக்ஷன் jhj
Dette er mit yndlingsspil 😍 af hver af dem, men jeg ville ønske, at du på en eller anden måde kunne gemme spillet på din Google-konto, og hvis du kunne gøre det lidt nemmere (i slibning). Jeg har haft mange telefoner, og jeg mistede mine fremskridt hver gang. Jeg bliver ked af det 😭 hver gang.
Godt overordnet spil, men den gamle version af dette spil var bedre. Du var i stand til at købe præcis de varer, du ønskede, og du var i stand til at komme hurtigere frem. Nu ser spillet ud til at betale sig at vinde. Jeg var heller ikke i stand til at få min gamle konto tilbage og var nødt til at genstarte.
Token/lootbox-belønninger specielt på præstationer og niveaumilepæle er ynkeligt at lave sjældnere genstande er meget ubrugelige på grund af forfærdelige priser. Balancer matchmaking + bedre belønninger generelt
Det er sjovt og har et godt spil, men når jeg spiller i arenaen hver gang jeg er ved at vinde, fejler spillet og fryser, og jeg kan aldrig vinde i arenaen på grund af det
Jeg elskede dette spil .... Men når du kommer til et punkt, hvor du ikke kan komme i niveau eller gøre flere ting, bliver spillet kedeligt
Jeg elskede spillet, da jeg spillede på pc-webstedet, men i mobilversionen er det meget skuffende. Små belønninger, og det betaler sig virkelig.
Jeg gav dette spil fem stjerner, fordi du kan tilpasse din mech, det er grunden til, at jeg gav dette spil fem stjerner !!!/bedste spil, der nogensinde er lavet, hav det sjovt med at lave dette spil og lav en ny opdatering tak 🙏 det er derfor, jeg gav dette spil en fem star super mech dette spil er et fantastisk spil held og lykke ☘️ fortsæt det gode arbejde 🙂🙂🙂
Blocky Cars بازی تیراندازی pvp پرتحرک ikg
Godt spil, det er bare jeg har spillet i et stykke tid, og så bad det om at oprette en konto for at gemme data, jeg oprettede kun en konto for at mine data skulle slettes.
Det er et fedt spil, det anbefales at installere det (jeg kan virkelig godt lide, at du kan aktivere bot for at vinde for dig, og på den tid kan du gøre noget andet)
Hvis du ville have spillet spillet tilbage i 2016-2017, ville du have haft den største sjove tid i dit liv, men i løbet af årene ændrede de spillet fuldstændigt, spillet var ikke betale for at vinde før, med du kunne at købe stort set alt fra butikken, det vil sige indtil butikken helt blev fjernet og nu skal du bruge mange penge for at få gode ting fra kassen, og hvis du er f2p så bliver slibningen.. lad os sige smertefuld
spillet er godt. annoncerne er fine med mig, men med hensyn til exit-annoncer er x-mærket for lille til, at du bliver omdirigeret til webstedet i stedet for at fortsætte spillet, hvilket virker som en dårlig plan
Denne nye opdatering er ikke så slem (faktisk god), men alligevel ville jeg gå efter den tidligere version af dette spil og de mest uansvarlige udviklere...
Bedste og eneste grafik Så sjovt og ligesom eventyr Det er ligesom det mest rige/elskede spil Bedste simulation nogensinde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Betal absolut for at vinde spil... Dengang, hvor vi faktisk kunne købe kasser med mønter... Men nu kan du kun købe det med token, hvilket betyder, at du skal købe tokenet med rigtige penge... Sådan et skraldespil ...
Det er altid knusende, det er bedre online
Hvorfor fanden er der så mange annoncer!! Spillet er fantastisk, men kan du fjerne annoncerne efter kamp, for først efter 1 eller 2 kampe er der to irriterende annoncer, der dukker op på skærmen. Gør det venligst🙏
Øh, hvad er der med det tilfældige "mistet forbindelse"? sker det tilfældigt, selv når mit internet topper med 60mb/s? Jeg har lige mistet en æske, som potentielt indeholdt 145k guld og 3 legendariske opgraderingssæt! dette er bs. Disse fejl bringer spillet så meget ned.
Gør IKKE arenaen. Hvis det ikke styrter ned på dig, ville du alligevel tabe. Teleportering, gribekrog, hop, alt dette vil få din app til at gå i panik og foretage en tvungen lukning. Jeg gentager, GØR IKKE PVP.
Så forklar mig, hvorfor det på mobilen ikke giver dig mulighed for at navngive din konto før langt senere, formoder jeg? Eller husker den bare ikke telefonens login-info? Under alle omstændigheder savner jeg den gamle version af dette spil tilbage på newgrounds
Før var det godt nu, det betaler sig at vinde