Post by blephemwonapec on Mar 7, 2022 10:08:15 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Color Switch ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Color Switch IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi lisää helmiä ▞▞▞
▞▞▞ Color Switch 2022 version ▞▞▞
Henkilökohtaisesti rakastin tätä sovellusta... viime päivitykseen asti, joka on vain hieman laitteeni tallennustilan alapuolella! Eli periaatteessa, jos poistaisin kaikki sovellukseni, valokuvani, videoni jne... voisin pelata... ellei uutta päivitystä tule... ...en ole varma, tapahtuuko näin muille, mutta... se on kokemukseni.
Kokonaisuutena peli on aika kiva. Sitä voidaan pelata offline-tilassa sekä verkossa. Se tarjoaa useita tasoja ja eri malleja samasta pelistä keskittymiskyvyn lisäämiseksi
Hieno peli vain väsyttää
lol
Pettymys aikoinaan mahtavan pelin uudelleenkäynnistys. Liian monet klassiset pelitilat ovat poissa, eivätkä uudet korvaavat tilat pysty täyttämään tätä tyhjyyttä, ja jotkut jopa tuntevat olevansa sopimattomia, kuin ne kuuluisivat toiseen peliin. Se ei ole totta alkuperäisen hengen kanssa. Ja jokaiseen pelitilaan ei ole enää alkuperäisiä ääniraitoja, se on nyt tylsää musiikkia. Todellinen häpeä. Jos et jostain ihmeestä kuitenkaan koskaan soittanut alkuperäistä, löydät tämän uuden hienosti.
Peli on ok. En pidä siitä, kuinka sinun täytyy aloittaa niin helpolta tasolta, yleensä haluan päästä mukaan toimintaan. Pelattavissa on monia hauskoja pelitiloja, jotka todella testaavat ajoituskykyäsi. Lisäksi mainoksia on paljon. Kuten 4 tai 5 pelin jälkeen, sinun on katsottava mainos, jonka avulla voit ohittaa 5 sekunnin kuluttua, mutta joka vie sinut TOISEEN mainokseen, jota sinun on katsottava vielä 5 sekuntia! Tiedän, että se tuo sinulle rahaa, mutta ihmiset poistavat pelin suuren mainosten määrän vuoksi.
Ihania värejä😅
Aika vaikee
Koukuttava ja paras peli
Hyvä päälle
Tämä on todella hauska peli, se on aikaa vievä ja todella koukuttava. Yksi asia, jota muuttaisin, on joitain käyttöehtoja, on yksi, jonka kielsin pitäneeni hieman outoa, se sanoi "salli värikytkimen käyttää ladattavia google play -pelejä" tai jotain vastaavaa. maby eri sanamuodoissa. muuten tosi hyvä peli. 🦁
Kiva peli ja tosi monipuolinen mutta ärsyttävä kun ne mainokset tulevat keskelle silleen et ei voi pelata.
Pidän pelistä todella todella!, mutta miksi annoin tälle pelille vain 4 tähteä, johtuu siitä, että et voi kilpailla oikeiden pelaajien kanssa, koska et pysty luomaan omaa tasoa ja testaamaan, toimiiko se, ja paljon muuta! se on vain pyyntö, ehkä lisää myös nämä haasteet: lumimyrsky, hiekkamyrsky, lattia on laava ja jääpiikit haaste. suksi on loistava sellaisenaan.
Hyvä
Hyvä ja yksinkertainen peli.
Hyvä peli, mutta mainokset ovat monille ja se on erittäin häiritsevää 😠😡 korjatkaa tämä asia
Se ei ole paha, mutta minua ärsyttää se, että joka kerta kun käytän sitä, joskus tulee bugeja, joita tapahtuu AINA. Myös paljon ja paljon pieniä mainoksia. Uhhh, pelisi kaipaa EHDOTTOMASTI parannuksia.
Se on loistava peli, joka tappaa kaiken kaikkiaan, vaikka ehdotankin, että viiveen kanssa on tehtävä töitä.
Bingo Holiday: ビンゴゲーム パチンコ&麻雀、ほか xpkj
Ei se mitään, uudet tasot ovat erittäin siistejä, mutta peli viivästyy ja siinä on musta näyttö, jos se johtuu siitä, että käytän Androidia ja et voi ohittaa niitä, ja se on minulle iso sammutus, paitsi että mielestäni päivitys on aika siistiä
Antaisin tälle 5/5, jos minulla olisi se muutama vuosi sitten, mutta päätin hankkia sovelluksen uudelleen ja halusin pelata tiloja, kuten musta ja valkoinen luola, peruutus ja painovoima, mutta sain sen ja tilat ovat kaikki kausiluonteisia ja uusia Muutokset ovat hyvin ja rakastan uusia tiloja, mutta voitteko tuoda klassikot takaisin joskus, rakastaisin sitä todella, koska se oli 10/5 kuin se olisi mahtavaa! Mutta se muuttui ja tuo ne takaisin, kiitos
noobi kun tarvitsee elvistellä
Color Switch 街機 hxyi
Rakastan tätä peliä ja sen hauskaa ja kaikkea muuta, mutta jostain syystä aina kun astun sovellukseen, minulla on vain muutama sekunti, ennen kuin se yhtäkkiä poistuu itsestään.
Tämä 3 tähden hinta on mainoksettomalle versiolle. On hauskaa, jos panostat ja pääset eroon mainoksista, jotka tekevät pelistä pelaamattoman. Jokaisen tason alkavat säätimet ovat perseestä, jos klikkaat liian nopeasti, niin facebook aukeaa, kauppa, google play, mikä tahansa kuvake oli matkalla (napsaan alareunasta, en halua klikata näytön keskellä).
Ärsyttävä
Loistava peli menetettäväksi muutama minuutti, tarpeeksi vaihtelevaa, ettei se koskaan kyllästy. Menettää yhden tähden, koska "Galaxy"-tila on liian vaikea.
Syy, miksi annan sille yhden tähden, on se, että saan niin paljon mainoksia. Ja kun saan mainoksen, olen suurimman osan ajasta keskellä peliä. Sitten, kun painan exit-painiketta, kuolen heti, koska kun painat unpause-painiketta, saat 1-2 sekunnin releen, kun yrität pelata, myös paljon viivettä.
MAINOKSET EIVÄT HALLINTA! TAPA TAPA TOP TOP TAPA moniin MAINOKSIIN (jos luulet, että se on monia "TApoja", odota, kunnes näet mainosten määrän!
Kaipaan vanhoja pelitiloja, kuten mustavalkoinen ja siksak
En suosittele tätä peliä, jos "rage quit" tämä peli on yksi vaikeimmista, mitä olen koskaan asentanut, jos olet valmis haasteeseen. Suosittelen sitä ei ollenkaan huonona pelinä, vaikka mainoksia on, mutta ei paljon, joten minä kunnioittaa sitä, että ainoa asia tässä pelissä on, että se saa minut raivoon, koska se on vaikeaa.
Hauska peli. Minulla on ollut muutamia virheitä. Yksi virhe on se, että mainoksissa on ollut virheitä, joten mainos ei toistu, kun yrität saada palkintoja. Toinen ongelma on, että klassista tasoa 80 on mahdotonta voittaa, koska ensimmäisen esteen värit eivät koskaan kohtaa, jotta voit navigoida sen läpi.
Pelasin normaalisti ja yritin kokeilla kaikkia eri tiloja, kun törmäsin tilaan nimeltä star. Se ei toimisi vaikka naputin kuinka lujasti. Sitten tulin toiseen tilaan nimeltä haamu. Ensimmäinen taso toimi ja sitten loput eivät toimineet. Olin tästä erittäin turhautunut. Voitko yrittää korjata sen? Kaiken lisäksi peli on loistava!
Tunkeutuvat mainokset tekevät pelaamisesta ärsyttävää, mutta muuten sitä on aika hauskaa pelata silloin tällöin.
Olen OG värikytkinyhteisössä sinä päivänä, kun se julkaistiin, seuraavana päivänä aloitin pelaamisen ja pääsin lvl:lle, jossa voitin melkein kaikki tilat kokonaan, mutta joidenkin tietoongelmien vuoksi menetin edistymisen, se on niin nostalgista. pelata sitä uudelleen julkaisun jälkeen, rakastan tätä peliä niin paljon ❤️
Latasin alkuperäisen version ja pidin siitä, joten latasin tämän uuden julkaisuversion, mutta se toimii hyvin hitaasti Samsung J5 -puhelimessani. Vanhempi versio toimii täydellisesti, mutta tämä uusi versio on erittäin hidas ja kestää aikoja latautua näyttöjen ja tasojen välillä. Pyydän, voidaanko tämä korjata. Se on tällä hetkellä lähes pelikelvoton.
Color Switch Arkády dzld
.... J. H. H. H. V. H. H. G. G
paras peli ikinä
voisitko tuoda split takaisin, jos voit
Se oli hyvä, kunnes tämä mainos häiritsi ja se estää minua pelaamasta millä tahansa tasolla. Mainos ei poistu näytöltä, vaikka käynnistin pelin uudelleen
Sovellus on hyvä ja kaikki, mutta kun veljeni yrittää ladata sen offline-tilassa, se jäätyy, kun hän soittaa kelloja. Voisitteko yrittää korjata tämän ongelman.
Yritä ryy
Ei paha. Saatat kyllästyä siihen nopeasti tai hitaasti riippuen tyylistäsi, mutta ainoa asia, josta en pitänyt, oli vähän. Enemmän mainoksia kuin haluaisin, vähän liian monta. Jotkut tasot ovat minulle erittäin vaikeita, mutta se johtuu todennäköisesti vain siitä, että en henkilökohtaisesti voinut saada niitä. Ja kun lataat pelin, en pidä siitä, että se tuo aina esiin Google Play -kaupan mainoksia. (Lataa, niin tiedät mitä tarkoitan) Kaiken muun lisäksi pidän siitä.
Vaikea ja tosi kiva sovellus💞
yks mun lempi pelist
Color Switch Arkády bjho
peliä ei voi pelata, rakastin tätä peliä aiemmin, mutta nyt kun olen kokeillut sitä uudelleen, se on kamala. Mainokset ilmestyvät näytölle alle minuutin kuluttua pelin avaamisesta, eivätkä ne poistu, ellen käynnistä peliä uudelleen.
Feikki värikytkin
Kaipaan vanhoja versioita, uusi on aika tylsä.Pidin tästä pelistä ennen, mutta viime aikoina mainoksia on ilmestynyt kesken pelin ja pallo vilkkuu paljon ilman synkronointia hanasi kanssa. Korjaa nämä asiat
En maksanut mainoksista, ja saan jollain tapaa edelleen bannerimainoksia, jotka ovat häiritseviä ja häiritseviä. Tämä tekee siitä haitallisen pelaamisen kannalta. Rakastan tätä peliä, mutta tämä on hullua.
se on hauskaa ja rentouttavaa, mutta silloin tällöin se jäätyy ja minun on mentävä kokonaan ulos ja sitten takaisin sisään ja se on todella ärsyttävää, mutta muuten se on mahtava peli ja toivon, että voisin antaa sille 5 tähteä, mutta jäätymisen vuoksi ylös en vain jaksa
Päivitys: Vaikuttaa siltä, että viime kerrasta lähtien kehittäjät ovat havainneet pilvitallennus- ja viiveongelman ja korjanneet sen. Nyt se ei juuri viivytä ollenkaan ja voin TODELLA TALLENNAAN edistymiseni kunnolla. Joten nyt pelaaminen on yhtä hauskaa kuin ennenkin 🙂 Hyvää työtä kehittäjien osalta. Nyt peli näyttää kuitenkin kulkevan hyvin hitaasti joillakin tasoilla. Se ei ole niin epämiellyttävä pelaamisen kannalta kuin se oli ennen tallennus- ja pilvitallennuksen kanssa, mutta voit melkein välittömästi huomata muutoksen joidenkin tilojen suorituskyvyssä.
Se on melkein tarkka kopio alkuperäisestä. Olisin antanut 5 tähteä vain, jos tasot latautuisivat nopeammin. Tasot latautuvat liian hitaasti.